Skip to main content

Când vine vorba de sex protejat, nu poți face fără prezervative

Directorii noștri generali Eva și Jan Vinzenz Krause despre potențialul prezervativelor în comerțul cu amănuntul erotic.

Este cu siguranță imposibil să ne imaginăm magazinele erotice de vânzare cu amănuntul fără prezervative, dar este evident că acestea nu mai sunt la fel de mult în centrul atenției ca odinioară. Cu toate acestea, potențialul acestor produse este mare, după cum explică Eva și Jan Vinzenz Krause, directorii generali ai Vinergy GmbH, în acest interviu. Aceștia oferă sugestii și sfaturi cu privire la modul în care acest potențial poate fi exploatat și utilizat în avantajul comerciantului cu amănuntul.

Dle Krause, prezervativele sunt disponibile de la numeroși producători, dar dumneavoastră sunteți adevăratul pionier al prezervativelor personalizate. Este evident că prezervativele trebuie să se regăsească în orice magazin erotic, dar se creează impresia că au fost marginalizate de alte produse - în special de jucăriile de dragoste. Este această observație corectă sau o exagerare? Și ce rol pot juca prezervativele dvs. personalizate în acest context?

Jan Vinzenz Krause: Poate că oamenii nu se gândesc în primul rând la prezervative în legătură cu magazinele erotice. Dar sunt convins că orice magazin erotic bine aprovizionat ar trebui să aibă o selecție variată de prezervative ca parte a gamei sale atractive. Din anii 1970 până în anii 1990, filmele porno au fost principalul motor de vânzări în magazinele erotice. Internetul a schimbat masiv această situație. Oamenii se uită din ce în ce mai des la filme porno online. În același timp, varietatea de jucării de dragoste a crescut dramatic, au devenit acceptabile. Din punctul meu de vedere, jucăriile au creat mai mult spațiu pentru erotism. Și aici, bineînțeles, prezervativele sunt un element foarte important.

Ce le răspundeți celor care spun că astăzi prezervativele sunt oferite, vândute și cumpărate peste tot - în comerțul electronic, în farmacii etc.? - și, prin urmare, nu ar avea sens să acordăm prea multă atenție acestor produse în comerțul cu amănuntul erotic?

Jan Vinzenz Krause: Cele mai multe produse erotice - jucării, lubrifianți, lenjerie intimă - sunt oferite astăzi în comerțul electronic și în alte canale de vânzare. Dar în multe farmacii puteți găsi și lubrifianți și jucării alături de prezervative. Acestea sunt oferte foarte bune și importante. Cu toate acestea, sunt convinsă că un magazin erotic oferă o atmosferă complet diferită și are mult mai multe cunoștințe de consultanță despre produse. În timpul numeroaselor mele vizite în magazinele erotice, cum ar fi magazinele specializate ORION, sunt întotdeauna impresionată de cunoștințele pe care le au vânzătorii. Clienții beneficiază de un sfat bun pentru că, în cele din urmă, îi poate ajuta să facă sex mai bine.

Cum poate comerțul cu amănuntul erotic să utilizeze mai bine potențialul prezervativelor? Cum poate fi readus la viață subiectul "prezervativele pe piața erotică"?

Jan Vinzenz Krause: Pentru o mai bună utilizare a potențialului prezervativelor, văd o combinație de sfaturi bune, un produs potrivit și vânzări suplimentare în jurul subiectului prezervativelor. Pentru ca acest lucru să se întâmple, însă, prezervativul trebuie să iasă și mai mult din zona tabu. Piața erotică ar putea da un impuls întregului subiect cu propria ofensivă.

Cum poate comerțul cu amănuntul erotic să comunice mai puternic mesajele care vin de la prezervative - sintagma "sex mai sigur"?

Eva Krause: Organizații guvernamentale precum BZgA (Centrul Federal pentru Educație în domeniul Sănătății) promovează intensiv sexul protejat și utilizarea prezervativelor de ani de zile. Din punctul meu de vedere, Germania este foarte exemplară în această privință. Comerțul cu amănuntul de produse erotice se poate baza pe acest lucru și îi poate ajuta pe oameni să găsească prezervativul potrivit prin intermediul funcției sale de consiliere. Pentru că un prezervativ care se potrivește la fel de bine ca o a doua piele se simte mai bine și mai sigur. Și doar atunci când cuplul se simte confortabil în timpul sexului, va apela la prezervativ ca la un lucru normal.

Oferiți numeroase instrumente pe care comercianții cu amănuntul le pot folosi pentru a atrage atenția asupra prezervativelor marca MISTER SIZE. Ce sunt ele mai exact?

Jan Vinzenz Krause: Suntem singurul producător de prezervative care oferă soluții foarte cuprinzătoare și instrumente adecvate pentru fiecare scop. Chiar și designul ambalajului nostru este un ghid pentru dimensiunea corectă a prezervativului. Dungile albastre de diferite lățimi dezvăluie deja dimensiunea necesară pe raft. Acest lucru funcționează fără a fi nevoie să se măsoare. Pentru comerțul specializat în domeniul staționar, ghidul de dimensiuni este utilizat cu o bandă de măsurare detașabilă într-un stand de prezentare. În prezent, am echipat peste 150 de magazine ORION din Germania cu acest sistem. Condom Sizer este un instrument excelent pentru a introduce oamenii în subiectul dimensiunii prezervativelor într-un mod jucăuș și distractiv. Folosim Sizerul la evenimente precum petreceri și târguri comerciale. Îl punem la dispoziția partenerilor noștri de vânzări în șapte limbi. Cea mai recentă evoluție a noastră este setul de testare: trei prezervative de diferite mărimi și o bandă de măsurare într-un singur pachet. Cu această ofertă, partenerii noștri de distribuție pot câștiga bani încă de la început.

Ne puteți spune ce experiență aveți în ceea ce privește modul în care comercianții cu amănuntul folosesc aceste instrumente și ce succes obțin cu ele?

Jan Vinzenz Krause: Ghidul de mărimi este foarte bine primit de clienți. Iar ghidul de mărimi din afișaj este deja utilizat în multe magazine specializate. Acesta va fi utilizat în tot mai multe magazine. Acum îl oferim în peste 10 limbi. Primim foarte multe reacții bune, deoarece este un instrument simplu pe care îl punem la dispoziția comercianților cu amănuntul în mod gratuit.

În ce măsură coordonați proiectarea instrumentelor dvs. cu nevoile comerțului cu amănuntul?

Eva Krause: În timpul dezvoltării afișajului pentru Ghidul de mărimi, am avut un schimb intensiv cu magazinele specializate ORION. Primul nostru prototip a fost inițial prea mare. În plus, îl aveam doar într-o singură limbă, și anume germana. Cu ajutorul feedback-ului primit de la magazinele ORION, am îmbunătățit afișajul și am încorporat dorințele lor în produsul nostru actual. Pe lângă comercianții cu amănuntul, primim în mod natural feedback de la clienți și consilieri sexuali.

În special în ceea ce privește prezervativele, este vorba, de asemenea, de cunoștințe de specialitate și de consilierea despre care s-a discutat deja aici. Cum arată sprijinul dumneavoastră în această privință? Oferiți cursuri de formare pentru produse și vânzări?

Jan Vinzenz Krause: Vorbiți despre un subiect foarte important și adesea subestimat. Când vine vorba de sexul protejat, nu puteți renunța la prezervative. Și cu cât mai mulți și mai buni dealeri și utilizatori știu despre el, cu atât mai mult succes va avea. Și eu primesc mereu idei pe care le pot transmite în cadrul cursurilor de formare. De exemplu, când sunt pe drum în Germania, îmi place să trec spontan prin magazinele erotice, ceea ce duce la conversații și dialoguri interesante. În plus, de la Corona, ne-am bazat foarte mult pe formarea online, pe care o oferim prin Loom On Demand. Vânzătorii pot viziona videoclipurile noastre, pe care le-am conceput să dureze mai puțin de 5 minute. Iar prin intermediul Zoom, organizez, de asemenea, sesiuni de formare live de 45-60 de minute, unde pot răspunde mai mult la întrebări. Un punct culminant la sfârșitul cursurilor noastre de formare este producția de prezervative în direct, în care fac un prezervativ din latex lichid în fața participanților. După aceea, nu ar trebui să mai rămână nicio întrebare fără răspuns.

Interviul a fost publicat pentru prima dată în eLine Magazine 07/2022: www.eline-magazine.de

Mister Size
Mai multe articole

Punerea unui prezervativ în mod corespunzător - cum să o faci fără a fi enervant

Citește acum

Prietenie+, amestecuri, relații deschise și poligamie - ce este cu modelele moderne de relații?

Citește acum

Nu contează cât de mare sau mic - îmi iubesc penisul.

Citește acum